Novi Sad
28.06.2011.
05:31 > 06:27
Novosadski taksisti će se žaliti Ustavnom sudu na odluku po kojoj Grad od njih zahteva da imaju Euro 3 ili Euro 4 motore.
  • perasombor

    30.06.2011 21:12
    Kad porastem bicu taksista...
    Ja bih ceo prostor centra i sireg centra zabranio za automobile. Srediti biciklisticke staze, osavremeniti javni saobracaj (ugraditi katalizatore a ozbiljno krenuti ka uvodjenju tramvaja) i dozvoliti saobracaj samo dostavnim vozilima i stanovnicima. U uzem centru grada javni prevoz bi bio besplatan. Zagreb je to odlicno resio.

    Uostalom, Vojvodjani su odbili Ustav R. Srbije tako da je isti nelegalan i nelegitiman na teritoriji Vojvodine.
  • sos taxi

    30.06.2011 19:48
    ss
    ziveo cika mladen i cika sinisa ,necemo ih menjati
  • legalan i registrovan

    30.06.2011 16:50
    llir
    sve su ovo prazne price tj prazni komentari pa jel vi ljudi znate da su dva najvaznija coveka zaduzena za saobracaj u ns jedan fotograf sa srednjom gradjevinskom skolom (sinisa bubnjevic) a drugi izbeglica iz sarajeva sa sam bog zna kakvom diplomom (mladen basic) totalno nesposobi za ista
  • podbara

    29.06.2011 05:41
    što se taksija tiče više ličimo na tursku i egipat a hoćemo u evropu. u nemačkoj su sve mercedesi svi isti sa malom ukusnom tablom na krovu a ne reklamčinom od dva kvadrata, u londonu da ne spominjem i nju jorku svi znaju crne i žute, svi isti molim lepo. u gomili drugih gradova takođe imaš mali ili stari auto nema šta da tražiš u taksiju, ispuniš osnovne uslove i taksiraš po dodeljenoj zoni, imaš limuzinu dobijaš poslovne/aerodrom rute. gospodo taksisti tako ko što vi radite se ne ide u jevropu!
  • SatelitNS

    28.06.2011 22:46
    @Md
    Jeste Doktore. U pravu si. Moja greška je što sam zaboravio da napišem i da treba oduzeti još oko 420 din za poreze i doprinose ( dnevno) i naravno ostaviti sa strne cca oko 500din za amortizaciju vozila( minimum). Sedeti u kolima po 12-14 sati i bakćati se sa finim i kulturnim novosadjanima koji ne znaju u glavnom ni dobar dan da kažu. Pa ko voli nek izvoli, slobodno.
  • Zoltan

    28.06.2011 22:01
    Super. Ako taksistima ne odgovaraju odluke, uvek mogu da rade nešto drugo ili recimo da voze rikše. Rikše su prilično popularne u Londonu i vrlo su ekološke.
  • Puškinova

    28.06.2011 20:43
    Strašno
    Strašno je na šta liči Puškinova ulica kod Limanske pijace!
    Svaka čast taksistima koji od tog hleba hrane porodicu, ali šta je sa nama koji živimo u tom paklu od ulice oko Limanske pijace?!
    To je, blago rečeno, užas od života! Non-stop siren automobila koji se jedva probijaju kroz kolonu taksi vozila. Nemogućnost da se parkirate na uredno obeleženim parkin mestima, užasno zagađenje vazduha, pogotovo zime, od taksi vozila koji čekaju u redu...
    Neko treba da se zapita...
    Vladajuća gradska koalicijo, moj glas na sledećim izborima sigurno nećete dobiti!
  • Tole

    28.06.2011 20:37
    Bitno da taxi udruzenje VOJVODJANI trazi obaranje, a imaju ubedljivo najskrnavija vozila! Pa i ne tuzili kad im ne odgovara da moraju krseve da batale! Nekoliko puta sam zbog zurbe bio primoran da se vozim tim udruzenjem i samo sam mislio o tome da dodjemo u jednom delu na destinaciju! Treba grad da donese odluku i o posebnim uslovima za tehnicki pregled za taksiste a isto tako da redovno cepa kazne za vozila koja se raspadaju, a o higijeni samog vozila i vozaca da ne pricam!
  • DeusEx

    28.06.2011 19:41
    Grad da napravi jedno jedino taxi udruzenje i da zaposljava vozace, koji ce koristiti nova vozila, jasno obelezena, istih boja.
  • zmajcek

    28.06.2011 17:55
    odluka je dobra i šteta što će pasti na ustavnom sudu :(
    to je samo dokaz koliko je lokalna vlast efikasnija od centralne - zaključak totalna decentralizacija (ne ovo što predlaže gej 17 nego prava i potpuna) i da svaka zajednica uređuje kako će da funkcioniše!
  • ludi taxijaner

    28.06.2011 17:53
    koji ima sve papire
    eeeeee slepci jedni, pa zar vam nije jasno da su vec uzeli pare od ovih tajkuncica i sad moraju da izguraju to sto su obecali tj da eliminisu sve nas koji radimo sami za sebe, da nas nateraju da radimo za njih za jos manju crkavicu nego sad. Ko to ne vidi stvarno neka potrazi pomoc lekara
  • md

    28.06.2011 17:41
    @satelitns
    Evo ja cu porazmisliti da odem u taksiste. Koliko me racun sluzi, sa mojom dnevnicom od 2270 dinara kao doktor medicine u drzavnoj ustanovi, ako napustim bolnicu i udjem u taksi, dobra sam za 300 dinara. Malo mi zao samo godina i godina ucenja, e da mi je ove pameti onda, pa da sam odmah posle osnovne...
  • G

    28.06.2011 15:52
    @Marko - samo si zaboravio i mehanizam koga kazniti kada ne bude moglo da se nađe slobodno vozilo, što se često dešava i sada bez tog ograničenja koje predlažeš. I hoće li r021 da prekine da objavljuje fašističke komentare ove ispod gnjide od čoveka, koji konstantno poziva na neka proterivanja???
  • Marko

    28.06.2011 15:23
    Euro 3
    Po sadasnjem stanju na trzistu polovnih automobila, vozilo sa euro 3 normom moze da se kupi vec od 2500 eur,a euro 4 vec od 55oo eur tako da mi nije jasan bunt ljudi i zahtev da se ta odluka ukine.
    Ako mene pitate, trebalo je odavno uvesti red u toj oblasti od koje je Novi Sad zadnju deceniju napravio socijalnu kategoriju. Uvesti stroge kontrole, stroge standarde i FISKALNE KASE i ograniciti broj taxista na maksimalno 1000 i resen problem!
  • sale novosadjanin

    28.06.2011 13:22
    pod 1
    proterati sva udruzenja koja nemaju centrale u VOJVODINI.
    pod 2-napraviti puteve kao u hr ili slo.
    pod 3-gradjani VOJVODINE da voze taksi.
    pod 4-revizija svih dozvola izdatih posle 1988.
    itd......kao i drzavljanstva i dozvola boravka.
  • milan

    28.06.2011 12:00
    korisnik taxia
    Slažem se da taxi vozila treba da budu nova, čista, uredna, ali prvo treba sagledati da li je to moguće u našoj zemlji. Slažem se i da je taksi prevoz u Novom Sadu najniži u čitavom regionu ( mislim i izvan naše zemlje). Slažem se i da u taksi udruženjima ima gomila ne radnika, gde taksisti čiji je to dopunski posao rade više od onh čiji je to jedini "nazovi" posao. Znam primere gde taksisti su uzeli nova vozila na lizing, otplaćuju taj isti lizing svaki mesec 300 eur, pa ipak zarade i pored toga za život, a pri tom plate sve poreze i doprinose. Svakako da bi svi voleli da se voze novim vozilima, čistim i urednim, ali treba dati i taksistima mogućnost normalne zarade. Da ne rade po 14 sati dnevno.
  • Dzibi

    28.06.2011 11:37
    A putevi
    To je najvazniji zakon koji je trebalo doneti???I kada ja kupim Euro 3,4,5... ocu i dalje voziti po rupama,oranicama i tuskom kaldrmom??? Kada napravite puteve za euoro 3,4,5 motore,onda mozete doneti ovakav zakon!!!
  • @ Anonimus

    28.06.2011 11:25
    Sto robovi?!
    Jel' ih tera neko da rade 6x12? Ili sami hoce?
  • TT

    28.06.2011 10:57
    tražite drugi posao
    ako vam ne odgovara da sedite 12 sati za volanom. ko vam je kriv što nemate školu za drugo? idite u vršac završite za pilota pa taksirajte za daleko veće pare.
    nisu vam novosađani krivi, niti gazde za koje radite. nemojte raditi pa će onda oni menjati uslove, ako radite tako će vam i biti.

    u puškinovoj, vojvode knićanina i vere pavlović. sve su to ulice na grbavici gde ste napravili čak tri divlja stajališta. sve ispod znakova zabranjenog zaustavljanja i parkiranja. to ne komentarišeš? da ti roknu kaznu 5000din hoćeš nastaviti to da radiš? idem sad da zovem saobraćajnu policiju za svako to stajalište i idem da gledam. pun mi vas je
  • HCCP

    28.06.2011 10:47
    Danke Deutchland???
    Pa i nemci su imali zakon o HCCP-standardu i ko zna jos koje zakone,pa se potrovali ESERIHIJOM iz krastavaca,paradajza,pasulja,vode...????????????????? E tako cete i vi proci na izborima! Sada nama uvaljuju te STANDARDE i samo uzimaju pare,a koga jos zanima ko se necim otrovao???
  • podbara

    28.06.2011 10:44
    sva vozila treba da poštuju norme ili da plaćaju penale kao u Evropi u koju želimo! Stanje taxija u Novom Sadu je katastrofa, pre neki dan se zaustavio pored mene taksista ne znam koje je udruženje crvena octavia, bosanski naglasak, pita gde je Doža Đerđa ulica, umro sam od smeha. Taksisti u Novom Sadu umesto da voze obzirnije jer im je vožnja posao divljaju kršeći saobraćajne propise, uključuju se na bulevar dijagonalno u raskrsnicu, stoje na trotoaru, i redovno kad se prazni voze do stajališta idu pet na sat valjda da bi prištedeli čorbe a što se kolona iza njih vuče zabole ih, na istom tom zapadu u koji želimo se jednako kažnjava kočenje saobraćaja kao i velika brzina!
  • Mamika

    28.06.2011 10:21
    ???
    Ja mislim da politicari najvise zagadjuju zivotnu sredinu a ne atksisti,koji uglavnom voze na prrodni gas,koji se zove LPG i za koji su morali da plate ugrasnju i atest!!! Ovaj zakon je donesen ZA NEKOG, a nikako za zastitu zivotne sredine!!!
  • 28.06.2011 10:20
    a sta ce biti sa robovima iz novusa, naseg taxija i vipa koji voze 12 sati dnevno sest dana nedeljno bez prekida
  • SatelitNS

    28.06.2011 10:14
    @sanja
    I naravno, nije svaki dan takav, često bude i 1000-1500din manje za isti period proveden za volanom.
  • SatelitNS

    28.06.2011 10:07
    @sanja
    Evo Sanja, ja ću odgovoriti. Juče sam radio od 08-15, pa sam malo otišao da odmorim i nastavio sam u 17-00.Što bi ukupno bilo 14h rada. Bruto zarada mi je bila 4500din. Od toga treb odbiti 1200din za gorivo, oko 400din za članarinu udruženju.
    Da prevedem, da sam radio 8 sati ukupno bi bilo 2570din. Ako neko od toliko para može da uštedi za stan, svaka mu čast. Da dodam još da sam radim, a ima nas 5 u kući.
    A svi ovi "mudroseri" koji bi svima redom pokazali KAKO se neki posao obavlja, neka se malo pozabave sobom i svojim poslom. Neka se ne petljaju u ono što ne poznaju.
  • Laki

    28.06.2011 09:39
    @ Anonimus
    Ne vezano od ove odluke grada, treba skloniti sve taksiste sa ulice koji voze po 12 sati - bez obzira za koje pare i kojim automobilima. Ugrozavaju sve ucesnike u saobracaju.
  • XXL

    28.06.2011 09:18
    Beograd i Zlatibor+Budva
    Pa gospodin iz Uzica,treba da zna da nemaju svi pare i Zlatibor,Budvu i Beograd pa da se prvo namarisu,a onda nam drze lekciju o postovanju zakona,jer su i oni postovali te zakone,dok nisu stekli prvi milion,a sada bi to malo da operu,pa da udju u Novi Sad,da operu malo te crne pare! A za Sanju,odgovor,ako misli da taksisti tako dobro zaradjuju,pa neka proba! I zene taksiraju,valjda je videla!? A to sto misle da taksisti rade po 10-12 sati,pa to je normalno,jer od tih 12 sati ceka i stoji 10-11 sati,darga moja gospodo!
  • lusi NS

    28.06.2011 08:56
    Činjenica je,da među taksi vozilima ima krševa u koje nikada ne bih sela,ali Grad bi prvo trebao iz saobraćaja da isključi autobuse,koji su u poslednjoj fazi raspadanja.Veliki broj gradskih autobusa ispušta gust crni dim,mislim da oni najviše zagađuju vazduh,Većina taksi vozila je na gas,pa je time manje zagađenje.
  • 28.06.2011 08:50
    znaci 15 septembra dajemo 40 dana za SoS, Grand, Lux i Halo taxi - slava im!
  • sanja

    28.06.2011 07:46
    pitanje
    Vrlo sam znatizeljna, kad je vec bliska tema, ovako pod velom anonimnosti, da mi neko ko je stvarno upucen odgovori: koliko taksisti stvarno zaradjuju? Sve ono sto sam cula je da vredan taksista koji vozi svoje vozilo i radi po 10 sati dnevno, moze za 2-3 godine da kupi stan od ustedjevine, uz redovan zivot. Ko zna, koliko ustvari jedan taksista zaradjuje mesecno?
  • V

    28.06.2011 07:43
    Neka
    prvo srede one parnjače iz gsp-a, imaju neke muzejske primerke koji kad prođu nevidiš 5 minuta ništa od oblaka dima i šlepere i rage od kamiona koji truju... Svi taksisti nema šanse ni blizu da zagađuju mesec dana da voze koliko ovi za jedan dan. Šta je sledeće, i ostali građani će za koju godinu morati euro4?! Pa daj mi platu "euro1000" pa ću lako, BAGRO!
  • Sale

    28.06.2011 07:31
    kopiranje?
    pre samo par nedelja Beograd je doneo uredbu kojom se zabranjuje svako taksi snizenje i na taj nacin je ugrozio slobodno trziste.... izgleda da je novi sad osetio da je prozvan, pa je i on morao nesto da uradi povodom taxista....
  • 28.06.2011 07:15
    Po nekad se vozim taxi vozilima, obicno ja zapocnem razgovor, svidelo se to taxi vozacu ili ne, i obicno starije taxi vozace/po godinama/pitam kako ide posao, vecini je to samo DODATNI posao,i imaju penzije, i opet u veci su VOJNI penzioneri,iz bivse ex republike a sada drzave BiH
    Mladi taxi vozaci su u vecini slucajeva sa srednjom skolom i to im je osnovno zanimanje.

    Znaci Bubnjevic zeli da se svi taxi vozaci OSTAVE NA ULICI a sve zarad nekog NOVOG udruzenja gde bi SEDISTE bilo u BG ili VLASNIK iz BG



  • TT

    28.06.2011 06:58
    jesu to isti oni
    taksisti koji blokiraju ulice po sopstvenom nahođenju? kome njih da tužimo? u puškinovoj, vojvode knićanina i vere pavlović. sve su to ulice na grbavici gde su oni napravili čak tri divlja stajališta. znate kako, jednostavno se parkiraju po kolovozu, što s jedne strane što s druge strane. i vi koji vozite, se provlačite tuda. a u v.knić. kod med.škole je toliko uzak kolovoz, da kada se poređa kolona od 10 taxista u vašoj traci vi ih nikada ne možete obići jer nailaze kola.
    napomenuću da je u ulicama vere pavlović i puškinovoj prisutan znak zabranjenog zaustavljanja parkiranja... ali koga je u srbiji briga za zakon. treba ih pokažnjavati sa po 20.000din pa da vidiš kako će da slušaju. čuj još se i bune.
  • Veljko B.Uzicanin

    28.06.2011 06:39
    Taxi vozilo mora da zadovoljava najstrozije standarde bezbednosti i ekologije. Ako neko to osporava argumentima da ni druga vozila nisu bezbedna i cista onda je na pogresnom tragu.
    U tom smislu ova odluka o euro 3 motorima je veoma liberalna. Optimalno bi bilo ograniciti starost taxi vozila na 5 godina uz minimalnu kubikazu od 2000 cm3.
  • XXL

    28.06.2011 06:05
    a+b
    Pa ovo je sasvim jasno i ciljano doneta odluka,da bi ODREDJENI TAJKUNI i gradske face imali licnu korist,zvanu MITO!!! Jer oni dobro znaju da ova sirotinja,koja se sada bavi taksi prevozom,nema para za kupovinu tavih auta,a jos i hiljadu nameta,koje im svakog dana dodaju!!! Znaci i taj posao treba da uzme Miskovic,Kostic,Beko,Saric... A kada ce se novosadjani i koji,voziti taksijem,to ce videti!!!
  • 28.06.2011 05:32
    Nisam taxi vozac, ali sam za pokretanje tuzbe od strane taxi udruzenja
    Da li to grad zeli da OFORMI sopstven o udruzenje i na ovakav nacin da eliminise ostale ljude koji po 12 sede u vozilu zaradjujuci minimalno za zivot
    Bubnjevic ako vec hoce da uvede" REDA" tada nek osmisli neku drugu korisniju varijantu

    -svi penzioneri kojima je ovo dopunska delatnost DA VISE NE voze taxi

    -automobili sa kojima se taxira da ne budu stariji od 5 godina

    - da sprovodi kontrola kako bi se smanjio broj divljih takxista, koji imaju samo tablu na autu i nikom nista ne placaju

    -OSTAVITI udruzenjima DA SAMA formiraju cene svojih usluga-i tu se Bubnjevic petlja,

    TREBA TUZITI ako je vec donet zakon onda se treba pridrzavati toga zakona i to od 1 marta 2013 god

    a ne RETROAKTIVNO sve te "DUSEBRIZNIKE" od vlasti treba ukloniti sa njihovog "radnog" mesta i poceti strucne osobe postavljati...
  • Ekotaksi

    27.06.2011 23:39
    @Nsnn
    Nsnn nemaš pooojma ni sa zaštitom okoliša, a ni sa taksiranjem u NS :P
    Trenutno je u pokrajini na snazi da od
    01.2012 god. može da radi samo sa Euro 4 motorom.
    Kada padne kiša malo vam je i ovo par hiljada taksista, a ne da bude 200+ taksista (Euro 4) u mreži.
    Što kaže jedan kolega danas, nije daleko od istine, na ovaj način se možda izguravaju privatni prevoznici sa svojim vozilima, a stvara se oooogroman prostor za razne Miškoviće, Mandariće i Kostiće. Sutra kupe 200 mercedesa, navataju nas nezaposlene sa fakulteta i udri Mujo radi 12h na dan, 7 dana u nedelji, 30 dana mesečno. (kao u VIP taksiju danas) Naravno kada potisne konkurenciju, hop cena prevoza ko u BG :P
    Guraćete se u autobusima tada.
    Mada sve je to APP. Traktoristi su nam pokazali način rada. Blokiraš par raskrsnica, Rodni/Pajtić/Čvarak ne mogu da odu na posao i postigneš željeno.
    Otvorite bre neku fabriku u NS, 10+ god ni jedna da proradi!!!??? I kao uradili su nešto za ovaj grad? Bulevari ne mogu da se mažu na lebac :P
  • jazz

    27.06.2011 21:24
    Glupava odluka !
    Ako je tako zamišljeno onda treba da važi za sve...za sve prastare kamione, gradske autobuse.
    Oni sigurno više zagadjuju okolinu nego mala vozila...
    Opet bi neko da uzme kolač samo za sebe. Da li su to vlasnici par udruženja koji vrlo lepo zaradjuju jer iznajmljuju automobile i za 2000 dinara dnevno plus gorivo...
    Za takav najam vozač mora da bude u opticaju 12-ak sati dnevno da bi imao neke vajde. Da li je to po zakonu ?
    I u prošlom mandatu je Bubnjević i društvo proturili nove taxi table koje su se plaćale ,naravno. I tu je neko namakao pare a table su posle ukinute...
    Ako ćemo ispravno umesto Bubnjevića treba da sedi neko ko je saobraćajni inženjer a ne bivši fotograf...kao i što bi za gradonačelnika poželjniji bio arhitekta (recimo) i sl.
    Manimo se stranačke zaslepljenosti već da gledamo da gradom upravljaju ljudi koji vole Novi Sad i koji su stručni za mesto tj funkciju na kojoj se nalaze...
    Onaj Kravić je na funkciji za sport a loptu nije umeo da šutne nikada...
    Ima more primera...
  • @ nsnn

    27.06.2011 20:47
    Mnoga od tih Euro 3 vozila koje voze odredjena taxi udruzenja sada izgledaju u daleko losijem stanju nego pojedini Mercedesi, Pasati i Golfovi stari i po 20 i kusur godina.
  • nsnn

    27.06.2011 20:21
    e jesmo luda drzava pa to je strasno, grad donese jednu korisnu odluku kako bi se zastitila okolina i gradjani od zagadjenja a i takodje poboljsale usluge taxi-ja (sto je ujedno i slika grada, jel kad dodje stranac i na stanici sedne u zardjalog, raspadnutog stojadina ili opel suzu nema bas neki lep prvi utisak o gradu) a sa euro 3 motorom vozilo je sasvim sigurno novije onda tu nema sta lose da bude, e kad se takva odluka donese onda se to proglasi ne ustavnim i ne zakonskim, dakle u prevodu stiti okolinu i gradjane je nezakonski, e drzavo nasa tuzna

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna